30.08.2018
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
NR 63/II+/2018
Tytuł pracy przedwdrożeniowej: Projektowanie i wdrożenie technologii do produkcji innowacyjnych mikroukładów do trójwymiarowej obserwacji hodowli komórek ludzkich w warunkach odzwierciedlających środowisko in vivo. Numer wew. pracy 11/RJO5/2017/2018
na dostawę zestawu przystawek (mikrotipy) do homogenizatora ultradźwiękowego Sonics vibra-cell VCX130 o średnicach 2mm, 3mm, 6mm, 13mm
(rodzaj zamówienia: dostawa/usługa/robota budowlana)
w projekcie dofinansowanym ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
z programu „Inkubator Innowacyjnosci +” w ramach Programu Opracyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 4.4 Zwiększenie potencjału kadrowego sektora B+R
Nr projektu w Politechnice Śląskiej: FSB-29/RJO5/2017, 31/050/FSB17/2018
I. INFORMACJE OGÓLNE:
Pełna nazwa Zamawiającego:
Politechnika Śląska
Akademicka 2A,
44-100 Gliwice
oraz nazwa, adres, telefon i fax jednostki zamawiającej:
Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej
Stefana Banacha 7,
44-100 Gliwice
II. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych jest:
Dr inż. Sebastian Student, e-mail: sebastian.student@polsl.pl
w kwestiach proceduralnych:
Dr inż. Piotr Gutwiński, tel. 32 400 3409, e-mail: piotr.gutwinski@polsl.pl
Dr inż. Małgorzata Czaja, tel. 32 400 3401, e-mail: malgorzata.czaja@polsl.pl
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa zestawu przystawek (mikrotipy) do homogenizatora ultradźwiękowego Sonics vibra-cell VCX130 o średnicach 2mm, 3mm, 6mm, 13mm zgodnie ze specyfikacją poniżej:
Zestaw przystawek musi spełniać następujące parametry:
Lp. | Wymagane parametry – opis | Parametry techniczne charakteryzujące konkretne oferowane urządzenie |
1 | 2 | 3 |
1. | Przystawki dedykowane do homogenizatora ultradźwiękowego Sonics vibra-cell VCX130 | TAK / NIE |
2. | Przystawka 2 mm pracująca w zakresie objętości 0,15 mL – 5 mL | TAK / NIE |
3. | Przystawka 3 mm pracująca w zakresie objętości 0,25mL – 10 mL | TAK / NIE |
4. | Przystawka 6 mm pracująca w zakresie objętości 10mL – 50 mL | TAK / NIE |
5. | Przystawka 13 mm pracująca w zakresie objętości 50mL – 150 mL | TAK / NIE |
6. | Gwarancja, minimum 12 miesięcy | TAK / NIE
min. 12 (miesięcy)
|
- nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42931100-2 Wirówki i akcesoria laboratoryjne
- okres gwarancji: standardowy producenta, min. 12 mies.
- warunki płatności:
- podstawą do wystawienia faktury jest podpisany bez uwag protokół przez Zamawiającego.
- przelew bankowy do 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury
2. Termin wykonania zamówienia (dostawy):
Dostawa w terminie do 14 dni od wysłania zamówienia przez Politechnikę Śląską.
3. Adres dostawy:
Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej
Stefana Banacha 7,
44-100 Gliwice
4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć za pomocą jednego z proponowanych poniżej sposobów komunikacji:
a) osobiście w biurze projektu: Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej ul. Stefana Banacha 7, 44-100 Gliwice (decyduje data wpływu oferty do biura)
b) przesłać na adres: Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej
Stefana Banacha 7, 44-100 Gliwice (decyduje data wpływu oferty do biura)
c) w wersji elektronicznej na e-mail: biznes@polsl.pl (decyduje data wpływu oferty na adres korespondencji elektronicznej)
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 07.09.2018r. (7 dni licząc od dnia kolejnego po upublicznieniu zapytania)
d) całkowita oferowana cena musi obejmować kompleksową realizację zamówienia i uwzględniać wszystkie składniki cenotwórcze, w tym wszelkie podatki, koszty dostawy, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, itp., tzn. cena oferowana przez osobę prawną musi zawierać podatek VAT, a cena oferowana przez osobę fizyczną musi zostać powiększona o obciążenia na ubezpieczenia społeczne ponoszone przez Politechnikę Śląską.
5. Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 2,
6. Kryteria oceny ofert:
- Cena całkowita za realizację dostawy – waga 100%.
7. Informacje dodatkowe:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.
- Termin składania ofert od 31.08.2018r. do dnia 07.09.2018r.
- Oferty niekompletne bądź otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż te określone w tabeli / załączniku nr 1 do zaproszenia.
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres dostawy w stanie nienaruszonym. Dostarczone zestawy winny być zapakowane
w sposób właściwie zabezpieczający produkty przed zniszczeniem w trakcie transportu. - W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy PZP, z tego względu oferentom biorącym w nim udział nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane ww. ustawą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania oferenta do złożenia wyjaśnień w przypadku gdy cena oferty będzie rażąco odbiegać od stawek rynkowych.
IV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Politechnika Śląska reprezentowana przez Rektora, z siedzibą: 44-100 Gliwice przy ul. Akademicka 2A.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego w niniejszym dokumencie.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa i Regulaminem Projektu Inkubator Innowacyjności Plus.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów i założeń projektu w ramach którego wszczęto procedurę zamówienia.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Na podstawie dokonanego rozeznania cenowego proponuję wybrać ofertę/zlecić wykonanie zamówienia Wykonawcy:
- Imię i nazwisko/ nazwa wykonawcy (dane teleadresowe)
VWR International Sp. z o.o.
NIP: 583-27-05-185
REGON: 192303533
Cena oferowana przez Wykonawcę 4 870,80 zł (brutto); zawiera podatek VAT w wysokości 23% (słownie: cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt złotych 80/100).